Ultimele stiri
recent

Robinete criptovalutare mobile.

Salve, Criptomani!
Deoarece abia ieri am vorbit despre mateode de minerit pentru PC, astazi, vreau sa-mi acentuez atentia la mineritul mobil. Vreau sa va spun, din start, ca la fel precum mineritul pasiv pentru computere, precum ar fi, bunaoara, robinetele despre care vorbisem adineaori, dobandirea monedelor cu ajutorul telefonului mobil nu este “calul meu de bataie”  si nu ma leg de ea cu toata speranta sufletului ravnitor de averi este un tip de ocupatie asa - printre altele, oricum - nu las sa-mi treaca nici de aceasta sursa de venit ca, de - telefonul e sub miina si, vorba ceia - din parale se fac galbenii…
Deja cateva luni la rand tot incerc diferite robinete lansate pe Google Play si, sincer, nu prea am ramas satisfacut de serviciile prezentate, insa iata ca astazi dis-de-dimnecioara m-am dat cu sarcina-n cap sa mai gasesc ceva care,.. poate-mi va placea si ceia ce-am gasit, vreau sa va prezint si voua ca mie mi-a parut simpatic. Este vorba despre 4 robinete de colectare a 4 valute diferite (Ethereum, Dogecoin, Litecoin si Zcash) care m-au atras prin darnicia lor: Ethereum - 250 monede fiecare 5 min, Dogecoin - 90 monede fiecare 5 min, Litecoin - 2500 la 5 min si Zcash - 150 monede la 5 min… Sincer, nu stiu cum va fi situatia cu extragerea bunurilor (Ethereum - min. 0.003 ETH, Dogecoin - min 500 DOGE, Litecoin - 0.03 LTC si Zcash - 0.003 ZEC) dar ceva mai bine de jumate de zi, in aplicatiile mele s-au adunat cufre cu un sumar destul de dragut, daca e sa ne amintim ca aceasta nu este ocupatia vietii mele…
Iata si screen-urile din telefonul meu:


 Cum le gasiti:

Mergeti la Google Play si cautati:

Inrefistrarea:

Procedura inregistrarii este aceiasi pentru toate robinetele, dupa ce le descarcati, introduceti numarul contului in valuta corespunzatoare, rezolvati captha si purcedeti la minerit… Afara de asta, vi se va propune sa introduceti codul de afiliere care, desi nu este neaparat sa-l inscrieti aduce un adaos de 20% monede la colectarea Dogecoin si 10% pentru celelalte valute. Daca aveti placerea sa-mi faceti onoarea, iata codurile mele de afiliere:
  • ETH - eth6989
  • DOGE - doge9376
  • LTC - LTC9545
  • ZEC - zec2150

Nota: Atunci cand iesiti din aplicatii pentru un timp mai indelungat - o ora si…, vi se va cere sa introduceti, din nou numarul contului si captcha. Ca sa nu va  chinuiti sa memorati sirurile de cifre in amestec cu litere, recumand sa va instalati punga electronica Cryptonator care sustine toate valutele, afara de Ethereum, si de unde puteti copia cu usurinta codurile necesare. In cazul ETC - aveam, deja, instalat Coinbase care, bunaoara, sustine si contul valutar Litecoin.


RusRabii

RusRabii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.